کد خبر : 1525
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 نوامبر 2022 - 13:19
172 views بازدید

قیمت و خرید کرم برنزه کننده صورت برنزه کننده دائمی برنزه کننده پریم دیجی کالا

در روزهای گرم و آفتابی تابستان تب برنزه کردن پوست نیز در بین جوانان داغ تر می شود. برای این کار نیز روش های مختلفی جود داشته که البته با توجه به بالا بودن عوارض سولاریوم محصولات برنز کننده روش مناسب تری به شمار می آیند. راهنمای خرید برنز کننده با وجود آن که طرفداران پوست برنزه بسیار زیاد بوده اما به هر حال این […]

در روزهای گرم و آفتابی تابستان تب برنزه کردن پوست نیز در بین جوانان داغ تر می شود. برای این کار نیز روش های مختلفی جود داشته که البته با توجه به بالا بودن عوارض سولاریوم محصولات برنز کننده روش مناسب تری به شمار می آیند.

قیمت و خرید اینترنتی کرم برنزه کننده صورت برنزه کننده دائمی برنزه کننده پریم دیجی کالا

راهنمای خرید برنز کننده

با وجود آن که طرفداران پوست برنزه بسیار زیاد بوده اما به هر حال این را بایستی در نظر داشت که بایستی برای جلوگیری از عوارض احتمالی برنزه کردن به وسیله مواد نامرغوب، در انتخاب محصولات برنزه کننده و نیز به کار گیری آن ها توجه ویژه ای نمود.

انواع برنز کننده

این روزها با توجه به اثرات اشعه های خطرناک خورشید خیلی از افراد برای به حداقل رساندن آن بیشتر مایل بوده برای برنزه نمودن پوست خود از روش های دیگری مانند استفاده از محصولات گوناگون برنزه کننده استفاده نمایند. در ادامه با انواع محصولات برنزه کننده بیشتر آشنا خواهیم شد:

فوم برنز کننده: این نمونه از محصولات برنزه کننده دارای اثربخشی سریعی بوده و به نسبت سایر روش ها دوام بیشتری خواهد داشت. این فوم ها برای برنزه کردن پوست نیازی به نور خورشید نداشته و به سرعت جذب پوست شده و چند روزی روی پوست خواهد ماند.

پودر برنز کننده: این نوع از برنزه کننده ها به طور معمول دارای بافت نرم و سبکی بوده و به خوبی پوشش دهنده سطح پوست می باشند. این پودرها به صاف و یکدست نشان داده شدن پوست کمک نموده و علاوه بر آن باعث زیباتر شدن آرایش خانم ها خواهند شد.

اسپری برنز کننده: برای اثر بخشی بهتر اسپری های برنزه کننده بهتر بوده شخص دیگری آن را بر روی بدن شما اسپری نموده و چند ساعتی بدن شما با جایی در تماس نباشد. این اسپری ها تقریبا تا 10 روز دوام داشته و پس از آن کم کم از طریق از بین رفتن سلول های مرده پوست کمرنگ تر شده و پاک خواهند شد. بهتر بوده برای آن که نتیجه بهتری از این محصول گرفته شود هر دو هفته یک بار مجدد از آن استفاده شود.

پنکیک برنز کننده: یکی از ساده ترین راه ها برای برنزه کردن پوست استفاده از پنکیک های برنز کننده می باشد. این محصول به کمک ذرات پودری که داشته باعث شده پوست صورت کاملا صاف و صیقلی گردد. استفاده از یک پنکیک برنز مرغوب به همراه دیگر مواد آرایشی باعث شده پوست صورت جلوه خوبی به خود بگیرد.

روغن برنز کننده: یکی از رایج ترین محصولات برنزه کننده در زمان آفتاب گرفتن روغن های برنزه کننده بوده که مانع از سوختگی پوست در مقابل آفتاب خواهد شد. بهترین روش برای استفاده از این روغن ها این بوده که چند دقیقه قبل از رفتن در زیر آفتاب بر روی پوست زده شوند.

قرص برنز کننده: یکی از جدیدترین محصولات برنزه کننده قرص های برنزه کننده می باشند. این محصولات از طریق تحریک سلول های پوستی پوست را آماده برنزه شدن می نمایند. اگر مایل بوده خیلی زود نتیجه گرفته و پوست خود را برنزه کنید بدون شک این روش شما را راضی خواهد نمود.

نکات مهم در رابطه با استفاده از برنز کننده

·        برای اثربخشی پودرها و فوم های برنزه کردن نیازی به رفتن در زیر آفتاب نخواهد بود.

·        انتخاب انواع مایع و یا پودری برنز کننده ها وابسته به جنس پوست شما می باشد، ماندگاری انواع مایع و فوم بر روی پوست خشک و نیز نمونه های پودری بر روی پوست چرب بیشتر خواهد بود.

·        توصیه می شود پیش از زدن محصول برنزه کننده بر روی تمامی بخش های بدن اول بر روی قسمت کوچکی از بدن مانند پیشانی، گردن و گونه امتحان نموده و مطمئن گردید که بر روی پوست شما حساسیتی ایجاد نخواهد کرد.

خرید برنزه کننده بدن و صورت

این روزها تنوع محصولات برنزه کننده موجود در بازار بسیار زیاد بوده و به همین دلیل انتخاب یک محصول مناسب کار چندان راحتی نخواهد بود. از بین برندهای معروف تولید کننده محصولات برنزه کننده می توان به بورژوا (Bourjois)، کاتریس (Cartice)، میسلین (Misslyn)، کاراجا (Karaja)، نوت (Note)، ایزادورا (Isadora)، آرت دکو (Artdeco)، میبلین (Maybelline) و … اشاره نمود.

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
Likes0Dislikes0
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات