کد خبر : 2260
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دسامبر 2022 - 10:48
183 views بازدید

قیمت و خرید بهترین سرهمی زنانه مجلسی سرهمی دخترانه دیجی کالا

اگرچه سرهمی ها در ابتدا تنها توسط خلبانان و کارگران اروپایی مورد استفاده قرار می گرفت اما رفته رفته جایگاهی ویژه در صنعت مد به خود اختصاص داد و امروزه می توان در بازار سرهمی های زنانه بسیار متنوعی را یافت. به کمک سرهمی های زنانه می توان از استایلی خاص و متفاوت بهره مند شد و بسته به نوعی سرهمی می توان از آن […]

اگرچه سرهمی ها در ابتدا تنها توسط خلبانان و کارگران اروپایی مورد استفاده قرار می گرفت اما رفته رفته جایگاهی ویژه در صنعت مد به خود اختصاص داد و امروزه می توان در بازار سرهمی های زنانه بسیار متنوعی را یافت. به کمک سرهمی های زنانه می توان از استایلی خاص و متفاوت بهره مند شد و بسته به نوعی سرهمی می توان از آن ها برای شرکت در مهمانی ها، مجالس رسمی و نیمه رسمی و یا پوشش خانگی استفاده نمود.

 قیمت و خرید اینترنتی بهترین سرهمی زنانه مجلسی سرهمی دخترانه دیجی کالا

راهنمای خرید بهترین سرهمی زنانه

در ادامه نکاتی آورده شده است که رعایت آن ها باعث خواهد شد شما راحت تر بتوانید سرهمی زنانه مناسب را انتخاب کنید.

نکات قابل توجه در زمان خرید سرهمی زنانه

  • همان طور که گفتیم سرهمی ها دارای انواع متفاوتی می باشند که هر یک مناسب مکان و استایلی خاص هستند. شما به عنوان اولین قدم باید بدانید که این سرهمی را برای چه مکانی می خواهید. در زمان انتخاب مدل و طرح سرهمی همچنین باید دیگر اجزای پوشش خود را نیز مد نظر قرار دهید. سرهمی های ساده را می توان انتخابی مناسب برای مهمانی های رسمی به شمار آورد.

  • یکی از نکات قابل توجه در زمان خرید سرهمی زنانه رنگ بندی آن می باشد. بهتر است به سراغ رنگ هایی بروید که بتوان به راحتی با دیگر اجزای پوشش و اکسسوری ها هماهنگ نمود. رنگ انتخابی شما همچنین بایستی متناسب با رنگ پوست و اندام شما باشد. برای مثال افراد چاق بهتر است از رنگ های خنثی و تیره استفاده کنند.
  • سرهمی انتخابی شما باید دارای جنسی باکیفیت و مناسب باشد تا در عین دوام بیشتر راحتی کافی و توان انعطاف پذیری لازم را برای شما به ارمغان آورد. در رابطه با جنس سرهمی به میزان گرمای پارچه نیز توجه نمایید.

  • سایز سرهمی نیز از دیگر موارد حائز اهمیت در زمان انتخاب سرهمی است. زیاد گشاد بودن سرهمی به هیچ عنوان جلوه جالبی به استایل شما نخواهد بخشید. علاوه بر آن اگر شکم شما بزرگ است به هیچ عنوان به سراغ سرهمی های جذب نروید. اما در غیر این صورت می توانید روی سرهمی های جذب برای ساختن یک استایل جذاب حساب کنید.

  • در زمان استفاده از سرهمی باید از اکسسوری های متناسب با آن استفاده نمود. برای مثال استفاده از یک کیف اسپرت با سرهمی رسمی چندان جالب نخواهد بود. همرنگ بودن اکسسوری و پیراهن در بین طراحان مد و لباس به عنوان یک خط قرمز شناخته می شود.

  • در رابطه با انتخاب پارچه و رنگ سرهمی حتما بایستی محل رفت و آمد خود را مدنظر قرار دهید. اگر قصد استفاده از سرهمی را برای پوشش خانگی دارید بهتر است به سراغ پارچه های طرح دار و رنگ های شاد بروید. اما برای مجالس رسمی پارچه های ساده و رنگ های اصلی انتخاب مناسب تری به شمار می آیند.
  • طبیعی است که قیمت در انتخاب هر محصولی موضوعی مهم محسوب می گردد. اما توصیه ما به شما این است که کیفیت را بر قیمت ارجح تر بدانید. برای داشتن یک خرید باکیفیت و ارزان می توانید از فروش فوق العاده فروشگاه های معتبر اینترنتی استفاده کنید.

معرفی برخی از بهترین سرهمی های زنانه موجود در بازار

  1. سرهمی زنانه مدل M19

این سرهمی ساده و به رنگی مشکی می باشد و پارچه مورد استفاده در دوخت این سرهمی نخی است. از دیگر مشخصه های این سرهمی زنانه می توان به فرم راسته، قدی تا روی مچ، فاق بلند، کمر کشی، پارچه نازک و حالت بندی، خنکی و قیمت مناسب اشاره نمود. این محصول را می توان انتخابی مناسب برای استفاده در روزهای گرم سال به شمار آورد. توصیه می شود برای ماندگاری بیشتر این سرهمی برای شستشوی آن از آب سرد استفاده کنید و اتوکشی آن با دمای کم انجام شود.

 

  1. سرهمی زنانه کد ۵۲۶-۳۹۸

این سرهمی زنانه تهیه شده از پارچه ای طرح دار و زیبا می باشد. فاق متوسط، دم پای تمام کش، جنس نخی، سبکی، راحتی و خنکی را می توان از دیگر مشخصه های این سرهمی به شمار آورد. این سرهمی به دلیل برخورداری از قیمت مناسب و رنگ بندی های جذاب توانسته است نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند و انتخابی عالی برای حضور در دورهمی های خانوادگی محسوب گردد.

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
Likes0Dislikes0
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات