کد خبر : 2671
تاریخ انتشار : جمعه 13 ژانویه 2023 - 11:02
367 views بازدید

قیمت و خرید بهترین دامن زنانه دامن نخی زنانه دامن مجلسی دیجی کالا

دامن را می توان یکی از پوشش های خاص برای خانم ها در مجالس، مهمانی‌ها، دورهمی ‌های خانوادگی و جشن‌ها به شمار آورد که باعث می شود شما استایلی منحصر به فرد و متفاوت از سایرین داشته باشید.   راهنمای خرید بهترین دامن زنانه همچنین دامن را می توان پوششی بسیار راحت برای زمان استراحت و پوشش های خانگی به شمار آورد. اگر شما نیز […]

دامن را می توان یکی از پوشش های خاص برای خانم ها در مجالس، مهمانی‌ها، دورهمی ‌های خانوادگی و جشن‌ها به شمار آورد که باعث می شود شما استایلی منحصر به فرد و متفاوت از سایرین داشته باشید.

 Ladies Skirt

راهنمای خرید بهترین دامن زنانه

همچنین دامن را می توان پوششی بسیار راحت برای زمان استراحت و پوشش های خانگی به شمار آورد. اگر شما نیز قصد خرید یک دامن زیبا و مناسب را دارید توصیه می کنیم حتما ادامه این مطلب را مطالعه نمایید:

نکات قابل توجه در زمان خرید بهترین دامن زنانه

  • یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید دامن زنانه انتخاب قد آن می باشد. در واقع شما باید تعیین کنید که قصد خرید یک دامن بلند را دارید و یا ترجیح می دهید دامن انتخابی شما کوتاه باشد. این موضوع کاملا سلیقه ای می باشد و شما باید بسته به سلیقه خود دست به انتخاب بزنید. اما برای جلوه هر چه بیشتر نیم تنه پایین خود توصیه می شود در زمان انتخاب، وزن و سایز کمر و باسن خود را در نظر داشته باشید.

  • در انتخاب دامن همچنین نیاز است که به رنگ پوست، استایل و تیپ خود توجه نمایید. تنوع دامن های موجود در بازار به شما این امکان را خواهد داد که به راحتی و با دست باز بسته به شرایط خود دامن مناسبی را انتخاب کنید.
  • از دیگر مواردی که حتما به هنگام خرید دامن باید به آن توجه شود جنس دامن می باشد. در واقع شما بایستی بسته به فصل مورد نظر و انتظارات خود جنس پارچه دامن را انتخاب کنید.

  • به طور معمول از نظر طراحی و دوخت دامن ها به سه مدل زیپی، کشی و بندی تقسیم می شوند. شما بسته به سلیقه و راحتی خود می توانید نوع مورد نظر را انتخاب نمایید.
  • قیت دامن ها نیز بسته به نوع جنس، اندازه و طراحی، متفاوت از دیگری می باشد. شما می توانید بسته به بودجه و انتظارات خود از بین گزینه های موجود دست به انتخاب بزنید.

معرفی برخی از بهترین دامن های زنانه موجود در بازار  

  1. دامن زنانه شهر شیک مدل CL899

این دامن انتخابی بسیار عالی برای افرادی است که به دنبال یک دامن خنک و راحت برای روزهای گرم تابستان هستند. قد این محصول بلند می باشد و در طراحی خود از دو رنگ سفید و مشکی برخوردار است. در این دامن همچنین از نوارهای ساتن باریکی استفاده شده است که باعث شده زیباتر جلوه نماید. این دامن با فرم آزاد و کمر کشی خود و نیز الیاف نخ به کار برده شده در تهیه آن انتخابی بسیار عالی برای انجام امور روزمره و پوشش خانگی به شمار می آید. این دامن دارای قیمتی بسیار مناسب می باشد.

 

  1. دامن بلند زنانه طرح پلیسه مدل JAM3144

در تهیه این دامن از ترکیب پلی استر و پنبه استفاده شده و از این رو بسیار منعطف می باشد. این دامن فری سایز و مدل پلیسه می باشد و می توان آن را انتخابی مناسب برای انجام امور روزمره و شرکت در مجالس به شمار آورد. از دیگر مشخصه های این محصول می توان به فرم کلوش، کمر کشی و پارچه ساده اشاره نمود. توصیه می شود برای مراقبت از این دامن برای شستشوی آن از آب ولرم استفاده نمود و برای حفظ فرم اصصلی آن را بعد از شستشو آویزان کنید. این دامن دارای قیمتی مناسب می باشد.

 

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
Likes0Dislikes0
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات