کد خبر : 2293
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دسامبر 2022 - 13:16
974 views بازدید

قیمت و خرید بهترین پالتو مردانه هاکوپیان پالتو مردانه در تهران دیجی کالا

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به تیپ های رسمی دارند بی شک یک پالتوی مردانه تاثیر زیادی در جذابیت و خاص بودن استایل شما خواهد داشت. نکته حائز اهمیت در انتخاب پالتو این است که پالتوی انتخابی شما در کنار گرمادهی استایل شما را نیز تکمیل کند.     راهنمای خرید بهترین پالتو مردانه یکی از مهم ترین ویژگی های […]

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به تیپ های رسمی دارند بی شک یک پالتوی مردانه تاثیر زیادی در جذابیت و خاص بودن استایل شما خواهد داشت. نکته حائز اهمیت در انتخاب پالتو این است که پالتوی انتخابی شما در کنار گرمادهی استایل شما را نیز تکمیل کند.

 قیمت و خرید اینترنتی بهترین پالتو مردانه هاکوپیان پالتو مردانه در تهران دیجی کالا

 

راهنمای خرید بهترین پالتو مردانه

یکی از مهم ترین ویژگی های در زمان خرید پالتوی مردانه توجه به جنس آن می باشد. توصیه می شود اگر به دنبال پالتویی گرم هستید به سراغ پالتوهای پشم و کشمیر بروید. در بین این دو جنس، گرمادهی کشمیر از پنبه بیشتر می باشد اما از سوی دیگر ماندگاری پالتوهای پشمی بالاتر خواهد بود. در انتخاب شما جنس آستر نیز باید مدنظر قرار داده شود. برای مثال گرمادهی آسترهایی از جنس پلی پروپیلن بسیار مطلوب می باشد.

در زمان خرید اندازه پالتو نیز باید مد نظر قرار داده شود. به طور معمول بهتر است همواره پالتوی انتخابی شما از سایز کت یک سایز بزرگ تر در نظر گرفته شود. چرا که به طور معمول در زیر پالتو لباسی ضخیم و گرم استفاده می شود از این رو سایز انتخابی شما باید به گونه ای باشد که شما انعطاف لازم را داشته باشید.

در انتخاب پالتو به قد آن نیز باید توجه شود. با وجود آن که پالتوهای بلند ممکن است سبب جذاب تر به نظر رسیدن شما شوند اما باید این را در نظر داشت که این پالتوها به هیچ عنوان مناسب هر فردی نمی باشد. برای افراد قد کوتاه پالتوهای بلند به هیچ عنوان انتخاب مناسبی نخواهد بود و برای افراد قد کوتاه و یا با قد متوسط پالتوهای بلندتر و البته مناسب قد آن ها پیشنهاد می شود.

معرفی برخی از بهترین پالتوهای مردانه موجود در بازار

  1. پالتو مردانه کد ۱۲۷

این پالتو میدی دارای ظاهری رسمی است و می توان آن را انتخابی مناسب برای استفاده روزانه به شمار آورد. رنگ طوسی روشن این پالتو باعث شده است که برای استفاده بر روی شلوارهای لی نیز کاملا مناسب باشد. برای دوخت این پالتو از پارچه باکیفیت پلی استر استفاده شده است. این محصول دارای فرمی معمولی و آزاد می باشد.

برای حفظ گرما در درون این پالتو خز نرم به کار برده شده است و یقه برگردان پالتو آن نیز از خز برخوردار می باشد که البته در صورت تمایل می توان آن را جدا کرد. برای بسته شدن این پالتو دو عدد دکمه مشکی در نظر گرفته شده است و همچنین این محصول دارای دو جیب در کناره ها و یک جیب بر روی بخش سینه می باشد. در لبه آستین ها سه عدد دکمه نقره ای رنگ باعث زیبایی و جذابیت بیشتر این پالتو شده است.

 

  1. پالتو مردانه مدل ۱۰۱۱

این پالتو ایتالیایی را نیز می توان یکی از پرفروش ترین پالتوهای مردانه موجود در بازار به شمار آورد. استفاده از پارچه ای ضخیم در دوخت این پالتو سبب شده است به خوبی بدن را گرم کند. بلندی این پالتو تا زیر زانو می باشد و از این رو برای استایل های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

برای دوخت این پالتو از پارچه ترکیبی نخ و پلی استر استفاده شده است و از این رو دارای کیفیتی بالا می باشد و در نتیجه این پالتو را تا مدت ها می توانید استفاده کنید. یقه این پالتو به صورت برگردان می باشد و همچنین فاقد کلاه است. برای پوشاندن گردن و گوش ها می توان یقه را به شکل ایستاده تنظیم کرد.

این پالتو دارای 6 عدد دکمه در سه ردیف دو تایی و دکمه سرآستین هایی هماهنگ با آن ها می باشد. جیب های این پالتو نیز در کناره ها و در بخش سینه قرار گرفته اند.

 

Click to rate this post!
[Total: 6 Average: 4.7]
Likes0Dislikes1
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات