کد خبر : 1536
تاریخ انتشار : جمعه 25 نوامبر 2022 - 11:31
135 views بازدید

قیمت و خرید بوم و پایه نقاشی سه پایه نقاشی چوبی دیجی کالا

همان طور که می دانید نقاشی یک هنر قدیمی و اصیل بوده که از گذشته تا کنون طرفداران بسیاری داشته است.  در بین سبک های گوناگون نیز همواره نقاشی با رنگ و روغن و آگریلیک روی بوم در خلق آثاری زیبا و منحصر به فرد از دیگر سبک ها پیشی گرفته و رنگ و بوی دیگری دارد. راهنمای خرید بوم و پایه نقاشی برای این […]

همان طور که می دانید نقاشی یک هنر قدیمی و اصیل بوده که از گذشته تا کنون طرفداران بسیاری داشته است.  در بین سبک های گوناگون نیز همواره نقاشی با رنگ و روغن و آگریلیک روی بوم در خلق آثاری زیبا و منحصر به فرد از دیگر سبک ها پیشی گرفته و رنگ و بوی دیگری دارد.

قیمت و خرید اینترنتی بوم و پایه نقاشی سه پایه نقاشی چوبی دیجی کالا

راهنمای خرید بوم و پایه نقاشی

برای این سبک نقاشی محبوب در کنار رنگ ها بوم و پایه نیز از اقلام ضروری و اصلی به شمار می آیند. بدون شک با انتخاب نوع باکیفیت و مرغوب این محصولات می توان لذت بیشتری از نقاشی برده و علاوه بر آن کیفیت و زیبایی کار را نیز دو چندان نمود.

انواع بوم نقاشی از نظر مدل و جنس

بوم های نقاشی امروزه از نظر سایز تنوع بسیاری داشته و شما می توانید بسته به نیاز خود آن ها را در اندازه هایی نظیر 50 * 70 و 100 * 70 تهیه نمایید. یک پارچه بوم باکیفیت مانع از پخش شدن رنگ روی آن ها شده و همچنین اگر این پارچه مرغوب بوده در صورتی که تا شده، پس از باز کردن آن دیگر ترک های ریز بر روی آن مشاهده نخواهد شد. در ادامه با انواع و جنس های گوناگون بوم های نقاشی آشنا خواهیم شد:

کتان:  پارچه کتان را می توان بهترین گزینه برای تولید بوم در اندازه هایی نظیر 70*50 ،  70*100 و … دانست، چرا که این پارچه دارای بافت فشرده ای بوده، حالت کشسانی  نداشته و سطح صاف آن برای نقاشی بسیار مناسب خواهد بود.

دفترچه ای: این نمونه از بوم ها برای افراد آماتور که مایل بوده برای شروع به تمرین بپردازند مناسب بوده و قیمت آن ها نیز بسیار معقول می باشد. مدل های دفترچه ای را همچنین می توان به راحتی جا به جا نمود.

انواع پایه نقاشی از نظر مدل و جنس

پایه نقاشی وسیله ای برای نگهداری و قرار دادن بوم نقاشی بر روی آن بوده و زاویه آن به گونه ای می باشد که فرد به راحتی توانسته بر روی بوم تسلط یافته و به نقاشی کشیدن بپردازد. همچین این پایه ها دارای جایگاهی مخصوص برای نگهداری وسایلی نظیر رنگ ها و قلم موها نیز می باشند.

از بین پایه های بوم مختلف می توان به موارد زیر اشاره نمود:

چوبی: به طور معمول از گذشته تا کنون بیشتر سه پایه های نقاشی ساخته شده از چوب می باشند. قابلیت ضربه پذیری و وزن پایینی که این پایه ها داشته باعث شده که از گذشته تا به حال مورد استقبال نقاشان بسیاری قرار گیرند.

فلزی: طی سال های گذشته پایه بوم هایی از فلزاتی نظیر آلومینیوم در ساخت شده و با توجه به آن که از استحکام بالایی برخوردار بوده در امور نقشه کشی نیز کاربردی می باشند.

تاشو: هر چند که بیشتر پایه های بوم ایستاده بوده اما پایه بوم های تاشو نیز با توجه به آن که می توان به راحتی آن ها را جابجا نموده و در کمترین فضا نیز آن ها را جای داد، مورد استقبال افراد بسیاری علی الخصوص هنرجویان قرار گرفته اند.

انواع برندهای تولید کننده بوم نقاشی و سه پایه

در حال حاضر در بین تولیدکنندگان اقلام موردنیاز جهت نقاشی برندهای معروف و معتبر بسیاری دست به ساخت انواع مدل های بوم و سه پایه برای نقاشان زده که از این بین می توان به برخی از معروف ترین آن ها اشاره نمود: بومیران، پارس بوم و وینزور.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
Likes0Dislikes0
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات