کد خبر : 2667
تاریخ انتشار : جمعه 13 ژانویه 2023 - 10:51
668 views بازدید

قیمت و خرید بهترین مکمل روغن موتور خودرو کاسپین مکمل روغن stp امریکایی دیجی کالا

تمامی روغن موتورهای موجود در بازار با وجود برخورداری از افزودنی ها در بیشتر مواقع دارای ضعف می باشند. از این رو به منظور رفع و کاهش این کمبودها نیاز به استفاده از ادتیو های ویژه کارآمد و با فناوری جدید خواهد بود.   راهنمای خرید بهترین مکمل روغن موتور خودرو امروزه انواع مختلفی از مکمل ها در بازار وجود دارد که یکی از آن […]

تمامی روغن موتورهای موجود در بازار با وجود برخورداری از افزودنی ها در بیشتر مواقع دارای ضعف می باشند. از این رو به منظور رفع و کاهش این کمبودها نیاز به استفاده از ادتیو های ویژه کارآمد و با فناوری جدید خواهد بود.

 قیمت و خرید اینترنتی بهترین مکمل روغن موتور خودرو کاسپین مکمل روغن stp امریکایی دیجی کالا

راهنمای خرید بهترین مکمل روغن موتور خودرو

امروزه انواع مختلفی از مکمل ها در بازار وجود دارد که یکی از آن ها مکمل روغن موتور می باشد. این تنوع باعث شده که به سختی بتوان یک مکمل روغن موتور  (Oil Additives) را پیدا نمود و نیاز است برای داشتن تجربه ای مطلوب در این زمینه پیش از هر چیزی در رابطه با بهترین مکمل های مناسب اتوموبیل اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشید.

مکمل روغن موتور و وظیفه آن

مکمل روغن موتور در واقع یک ترکیب شیمیایی با ترکیبات اولیه روغن موتور است که باعث بالا بردن میزان توان روانکاری روغن موتور می گردد. به طور معمول بیشتر شرکت های برجسته که در زمینه ساخت روغن موتور به فعالیت مشغول هستند به منظور افزایش کیفیت و عملکرد روغن موتور در محصولات خود از ترکیبات اولیه مکمل روغن موتور بهره می گیرند. مکمل روغن موتور به خوبی قادر به کاهش سایش بین قطعات موتور می باشد.

فواید مکمل روغن موتور (Oil Additives)

  • مکمل روغن موتور مانع از کاهش حجم روغن و تبخیر آن می باشد.
  • باعث استارت سریع و آسان خواهد شد.
  • از ایجاد رسوبات جلوگیری می کند.
  • کارایی روغن موتور را در حتی در شرایط جوی نامطلوب بالا می برد.
  • در برابر زندگی زدگی از موتور محافظت خواهد نمود.
  • مانع از فرسایش موتور می گردد.
  • مصرف سوخت را کاهش خواهد داد.
  • سبب کاهش آلایندگی اگزوز خودرو می گردد.
  • گرانروی را تحت کنترل می گیرد.
  • قدرت و کارکرد موتور را بالا خواهد برد.

البته در هر مورد، این که روغن موتور تا چه اندازه ای تاثیرگذار باشد همه چیز به برند مکمل روغن موتور بستگی خواهد داشت لذا توصیه می شود در زمان خرید حتما به سراغ برندها معتبر بروید.

آشنایی با انواع مکمل های روغن موتور

به طور کلی مکمل های روغن موتور به دو دسته کلی زیر تقسیم می گردند:

  • مکمل هایی با ساختار شیمیایی

این مکمل ها خود در انواع زیر موجود می باشند:

  1. مکمل ‌های پاک کننده جهت حذف ناخالصی
  2. مکمل ضد اکسایش
  3. مکمل‌ هایی برای جلوگیری از ایجاد رسوب

  • مکمل گرانروی

این مکمل ها نیز در انواع زیر قابل تهیه می باشند:

  1. کاهش ‌دهنده سایش
  2. کاهش ‌دهنده میزان مصرف بنزین
  3. مکمل ضد خوردگی

لذا نیاز است که پیش از اقدام به خرید هدف خود را از خرید مکمل روغن موتور تعیین نمایید.

عملکرد مکمل روغن موتور  

این مکمل به نوعی محصولی فرمولاسیون شده می باشد که سبب افزایش توان روانکاری روغن موتور و نیز جلوگیری از اکسید شدن روغن می گردد. در این مکمل ها به نسبت روغن موتورهای معمولی مییزان ذرات فعال انتقال دهنده هر چه بهتر حرارت چند برابر می باشد. لذا با استفاده از این محصول می توان عملکرد موتور و علی الخصوص خودروهای مدرن با احتراق داخلی بالا را بهبود بخشید. عدم استفاده از مکمل روغن موتور مشکلاتی چون آلودگی روغن موتور، شکستگی و عدم تاثیر ساختار شیمیایی روغن موتور، نشتی روغن موتور و عدم محافظت مطلوب از موتو در دماهای بالا را به بار خواهد آورد.

قیمت مکمل روغن موتور

در حال حاضر در بازار تنوع مکمل های روغن موتور بسیار زیاد می باشد و از این رو به سختی می توان از بین برندهای موجود روغن موتوری مناسب انتخاب نمود. از این رو ما در ادامه سعی کرده ایم برای راحتی کار شما برخی از بهترین مکمل های روغن موتور موجود در بازار را معرفی نماییم.

معرفی برخی از بهترین مکمل های روغن موتور موجود در بازار  

  1. مکمل روغن موتور وورث مدل ۵۸۶۱۳۰۰۳۰۰ حجم ۳۰۰ میلی لیتر

سلامت موتور خودرو از مواردی است که حتما بایستی توسط صاحب خودرو به ویژه در رابطه با خودورهای لوکس و امروزی رعایت شود. مکمل روغن موتور وورث مدل ۵۸۶۱۳۰۰۳۰۰ محصولی ایده آل برای آن دسته از صاحبان خودرویی است که قصد افزایش دوام عمر موتور خودروی خود را دارند. این محصول آلمانی یک روغن موتور مرغوب به شمار آمده و برای خودروهای بنزینی پیشنهاد می شود.

  1. مکمل روغن موتور لیکومولی مدل Engine flush plus حجم ۳۰۰ میلی لیتر

این مکمل روغن موتور تهیه شده در شرکت لیکومولی آلمان می باشد و در زمینه تمیز کردن بخش درونی موتور از جرم های ایجاد شده از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار است. با ترکیب این محصصول با مایع حامل نظیر شوینده ها به راحتی رسوبات از بین خواهند رفت و بدنه موتور نیز کاملا براق خواهد شد. استفاده از این مکمل باعث جداسازی تمامی مواد قابل حل و غیر قابل حل موجود در درون موتور خواهد شد و به هنگام تعویض روغن، به راحتی به بیرون ریخته می شوند. موتوری که فاقد رسوب می باشد و از سویی در آن روغن تازه و بدون آلودگی ریخته شده باشد با افزایش کارایی و دوام خود و قطعات داخلی همراه خواهد بود. از این محصول برای اتومبیل های بنزینی و گازوئیلی به کار برده می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان کاهش میزان مصرف سوخت، بهبود روند روانکاری و دفع رسوبات و لجن های کربنی را نام برد.

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
Likes0Dislikes0
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات