کد خبر : 3528
تاریخ انتشار : شنبه 4 فوریه 2023 - 19:50
91 views بازدید

قیمت و خرید اینترنتی بهترین دستگاه تست قند خون ایرانی ژاپنی دیجی کالا

امروزه قند خون یک بیماری بسیار شایع در افراد با سنین مختلف می باشد. این بیماری به قدری مرموز هست که بسیاری از افراد حتی تا مدت ها از وجود این بیماری در خود بی اطلاع خواهند بود. عدم فعالیت زیاد انسان ها به دلیل اختلالات ژنتیکی و نیز چیره شدن زندگی ماشینی بر جامعه باعث شده است که روز به روز بر آمار افراد […]

امروزه قند خون یک بیماری بسیار شایع در افراد با سنین مختلف می باشد. این بیماری به قدری مرموز هست که بسیاری از افراد حتی تا مدت ها از وجود این بیماری در خود بی اطلاع خواهند بود. عدم فعالیت زیاد انسان ها به دلیل اختلالات ژنتیکی و نیز چیره شدن زندگی ماشینی بر جامعه باعث شده است که روز به روز بر آمار افراد مبتلا به بیماری قند خون بیشتر از پیش گردد. از این رو می توان گفت وجود یک دستگاه تست قند خون در هر خانه ای از واجبات است.

 قیمت و خرید اینترنتی بهترین دستگاه تست قند خون ایرانی ژاپنی دیجی کالا

راهنمای خرید بهترین دستگاه تست قند خون

اگر شما نیز قصد خرید یک دستگاه قند خون را داشته توصیه می شود این مطلب را تا انتها دنبال نمایید تا با اطلاع از نکات مهم در زمینه خرید دستگاه تست قند خون انتخاب مناسبی در زمینه خرید این محصول داشته باشید.

نکات قابل توجه در زمان خرید دستگاه تست قند خون

  • برخورداری از امکان کنترل حجم خون

به طور معمول بسیاری از دستگاه های قند خون موجود در بازار با هر میزان خوندهی عددی را به شما نشان خواهند داد که به هیچ عنوان معتبر نمی باشد. از این رو توصیه می شود دستگاه تست قند خونی را انتخاب کنید که دارای قابلیت تشخیص میزان حجم خون رسانی  (BVC) به دستگاه باشد و چنانچه میزان خون مناسبی را دریافت نکرد حتما Error داده و با عددی تقلبی سبب سردرگمی شما نشود.

  • میزان خون لازمه برای عملکرد دستگاه تست قند خون

دستگاه های تست قند خون امروزی در مقایسه با نمونه های قدیمی خون کمتری را برای تشخیص میزان قند خون از شما طلب می کنند و از این رو شما به هنگام انجام تست قند خون درد و خونریزی کمتری را احساس خواهید نمود.

  • میزان دقت اندازه گیری دستگاه

حتما در زمان خرید دستگاه تست قند خون میزان دقت اندازه گیری آن را مورد بررسی قرار دهید. عوامل گوناگونی نظیر ارتفاع، دما و… در دقت اندازه گیری یک دستگاه تست خون تاثیرگذار خواهند بود و در نهایت این شما هستید که بایستی بسته به عددی به نمایش در آمده بایستی به طبیعی یا غیر طبیعی بودن میزان قند خون خود پی ببرید.

  • میزان سرعت عملکرد دستگاه تست قند خون

اگر چه به طور معمول کلیه دستگاه های تست قند خون برای به نشان دادن نتیجه آزمایش به زمانی 5 تا 60 ثانیه ای نیاز خواهند داشت اما در کل توصیه می شود دستگاهی را انتخاب کنید که کمترین زمان را برای نمایش نتیجه نیاز داشته باشد.

  • قابلیت نمونه گیری از دیگر نقاط

برخی از دستگاه های تست قند خون این امکان را برای شما فراهم خواهند نمود تا به غیر از نوک انگشت های دست نظیر بازو و ساعد نیز بتوان از آن ها استفاده نمود. این قابلیت برای افراد دیابتی که ناچار خواهند بود میزان قند خون خود را چک کنند بسیار مهم و کاربردی به شمار می آید.

  • نمایشگر دستگاه تست قند خون

بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که به منظور به نمایش در آوردن اطلاعات از نمایشگر بزرگی برخوردار باشد تا اعداد را با وضوح بیشتری ببیند. البته گفتنی است که هر چه دستگاه مورد نظر دارای قابلیت های بیشتری باشد به طبع اعداد بیشتری بر روی نمایشگر نشان داده خواهد شد.

  • برخورداری دستگاه تست قند خون از حافظه

توصیه می شود حتما دستگاه تست قند خونی را انتخاب کنید که به منظور ذخیره سازی اطلاعات دارای حافظه باشد تا بتوانید از طریق ذخیره سازی نتایج آزمایش های گوناگون به میانگینی از میزان قند خون خود دست پیدا کنید.

  • قیمت محصول

در رابطه با خرید دستگاه تست قند خون توصیه می شود حدالامکان بودجه قابل قبولی را برای خرید این محصول در نظر گرفته تا در نهایت دستگاه انتخابی شما از توانایی و دوامی مطلوب برخوردار باشد. علاوه بر آن به هیچ عنوان گول تبلیغات برخی از فروشندگان را در رابطه با فروش دستگاه های تست قند خون ارزان و یا رایگان را نخورید.

در ادامه برخی از بهترین دستگاه های تست قند خون موجود در بازار معرفی خواهند شد که از نظر کیفیت و قیمت در سطح مطلوبی قرار داشته و شما با خیالی راحتی می توانید از بین آن ها دست به انتخاب بزنید.

معرفی برخی از بهترین دستگاه های تست قند خون موجود در بازار

  1. دستگاه تست قندخون آوان مدل AGM01 به همراه 100 عدد نوار تست قند خون

این دستگاه از کاربری خانگی برخوردار است و تنها  در عرض 5 ثانیه قادر به نمایش نتیجه تست خواهد بود. این دستگاه به منظور تست قند خون تنها به 0.5  حافظه میکرو لیتر نیاز خواهد داشت و علاوه بر آن برخورداری از حافظه این امکان را به این دستگاه داده تا نتایج را ذخیره کند. این دستگاه به طور خودکار پس از دو دقیقه بلااستفاده ماندن خاموش شده و می توان آن را به کامپیوتر وصل کرد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به قابلیت تنظیم هشدار، برخورداری از نمایشگری با ابعاد 31*37 میلی متر، دارای نمایشگر تاریخ و ساعت، منبع تغذیه باتری غیر قابل شارژ، امکان اندازه گیری قند خون با 8 الکترود در نوار های تست قند خون، به کارگیری روش الکتروشیمیایی به منظور اندازه گیری قند خون، تطابق با استاندارد جهانی سنجش دقت گلوکومتر ISO 15197، ذخیره سازی 900 نتیجه تست همراه با تاریخ و زمان، نمایش میانگین های 7، 14 و 30 روزه، امکان تنطیم هشدار مرز هایپوگلایسمی به بیمار، قابلیت کنترل حجم خون قرار گرفته بر روی نوار تست، قابلیت انجام تست در بازه هماتوکریت 20 تا 70 درصد و… اشاره نمود. این دستگاه همچنین به منظور انتقال اطلاعات از درگاه microUSB برخوردار است و به منظور عملکرد خود از یک عدد باتری سکه ای CR2030 تغذیه خواهد نمود. این باتری تا 1000 تست دوام خواهد داشت و دمای کارکرد این دستگاه 5 تا 45 درجه سانتی گراد می باشد. از بین اقلام همراه این دستگاه نیز می توان دو بسته 50 عددی نوار تست قند خون و 10 عدد سوزن تست را نام برد.

  1. دستگاه تست قند خون آوان مدل AGM01

این دستگاه تست قند خون نیز دارای کاربری خانگی است و تنها در عرض 5 ثانیه قادر به نمایش تست خواهد بود. این دستگاه برای گرفتن تست حداقل به 0.5  میکرو لیتر خون نیاز خواهد داشت. این دستگاه دارای حافظه داخلی است و تا 900 نتیجه را در خود ذخیره می کند. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان قابلیت نمایش میانگین نتایج، قابلیت خاموش خودکار، قابلیت خون گیری از دیگر نقاط بدن، قابلیت اتصال به کامپیوتر، قابلیت تنظیم هشدار، برخورداری از باتری غیرقابل شارژ برای تغذیه، برخورداری از نمایشگری 31* 37 میلی متری دیجیتالی و با اعدادی خوانا، نمایشگر تاریخ و ساعت، نمایشگر تعویض باتری، برخورداری از 25 عدد نوار تست قند خون، 8 عدد الکترود بر روی نوار، عدم نیاز به کدگذاری، برخورداری از 10 عدد سوزن، برخورداری از دقت بالا و کاربری آسان و… اشاره نمود.

این دستگاه همچنین دارای قابلیت خاموش خودکار، هشدار خطای تست، نشانگر زمان و تاریخ و روز و ماه، امکان تنظیم حداکثر تا 5 یادآور در روز به منظور انجام تست، امکان تنظیم هشدار افت یا افزایش میزان قند خون، امکان علامت گذاری قبل و بعد از غذا، بهره مندی از ایجکت نوار می باشد.

این دستگاه دارای اقلام همراهی چون 10 عدد سوزن تست، دو عدد باتری سکه ای، دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی، کیف حمل بنددار، 25 عدد نوار تست قند خون، دستگاه و قلم خونگیری، دفترچه ثبت نتایج روزانه است.

 

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]
Likes0Dislikes0
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات