کد خبر : 1953
تاریخ انتشار : شنبه 3 دسامبر 2022 - 13:06
749 views بازدید

قیمت و خرید بهترین فرش ماشینی 12 متری فرش ماشینی ۶ متری مشهد دیجی کالا

فرش ماشینی یک نوع قالی بوده که برعکس قالی های دیگر که با دست بافته شده، بافت آن با ماشین آلات صنعتی انجام می شود. سرعت بافت این قالی ها و نیز مناسب بودن هزینه مواد اولیه آن ها باعث شده که در مقایسه با قالی های دست بافت به قیمت بسیار پایین تری به فروش برسند. برای ساخت این فرش ها از ماشین آلات […]

فرش ماشینی یک نوع قالی بوده که برعکس قالی های دیگر که با دست بافته شده، بافت آن با ماشین آلات صنعتی انجام می شود. سرعت بافت این قالی ها و نیز مناسب بودن هزینه مواد اولیه آن ها باعث شده که در مقایسه با قالی های دست بافت به قیمت بسیار پایین تری به فروش برسند. برای ساخت این فرش ها از ماشین آلات گوناگونی چون دستگاه های تکسیما، واندویل، شونهر و… استفاده می شود.

قیمت و خرید اینترنتی بهترین فرش ماشینی 12 متری فرش ماشینی ۶ متری مشهد دیجی کالا

راهنمای خرید فرش ماشینی

فرش های ماشینی اغلب از آکریلیک یا BCF و مخلوطی از این دو یا الیاف جدید ابریشم مصنوعی تهیه می گردند. فرش هایی که به طور کامل ساخته شده از آکریلیلک بوده از کیفیتی بالا و نیز قیمتی بالاتر برخوردار می باشند. فرش های ابریشم مصنوعی نیز به دلیل ویژگی هایی چون عدم پرزدهی و شستشوی بسیار آسان و ثبات درخشندگی بالا با استقبال گرمی از سوی بازارهای جهانی رو به رو شده است. دسته بندی فرش ها طبق شانه انجام شده و می  توان آن ها را در انواع ۳۵۰، ۴۴۰، ۵۰۰، ۷۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه یافت. اگر به دنبال فرشی بوده که در کنار پوشاندن کف منزل شما از لطافت و زیبایی خاصی برخوردار باشد و نیز برای شستشوی آن به دردسر نیفتید بی شک فرش های ماشینی انتخاب بسیار مناسبی خواهند بود. این روزها تنوع رنگ و طرح فرش های ماشینی بسیار زیاد بوده و شما بسته به سلیقه خود قادر بوده فرش زیبایی را برای خانه خود تهیه نمایید.

لیستی از بهترین فرش های ماشینی موجود در بازار

  • فرش ماشینی ساوین کد ۲۱۰۷ زمینه کرم آبی

یکی از اجزای مهم هر خانه که باعث رنگ گرفتن آن شده فرش می باشد. بی شک برای آن که دکوراسیون منزل شما جلوه نموده و زیبا به نظر برسد بایستی تمامی اجزا از نظر رنگ و سبک با هم جور در بیایند. یکی از فرش های ماشینی که از طرح و رنگ بسیار خاصی برخوردار بوده و زیبایی خاصی را به منزل شما خواهد بخشید فرش ماشینی ساوین کد ۲۱۰۷ زمینه کرم آبی می باشد. ساوین در واقعی یکی از تولیدکنندگان ایرانی بسیار قدیمی بوده که سال هاست در زمینه تولید فرش فعالیت دارد.

 

فرش ماشینی ساوین کد ۲۱۰۷ زمینه کرم آبی مستطیل شکل از 8 رنگ برخوردار بوده و نخ تار آن از پلی استر و پنبه و پود آن از کنف و نخ خاب آن نیز از پلی پروپیلن هیت ست فریز می باشد. برای شستشوی این فرش هیچ محدودیتی وجود نداشته و شما در هر موقع که مایل بوده می توانید آن را بشویید.

  • فرش ماشینی ساوین کد ۲۱۰۷ زمینه کرم حاشیه کرم صورتی

در کشور عزیز ما ایران، بافت فرش از قدمت بالایی برخوردار بوده و به نوعی می توان گفت که فرش یکی از صنایع دستی و نیز هنرهای ایرانیان شناخته می شود. زمینه این فرش کرم رنگ بوده و حاشیه آن نیز کرم صورتی بوده باعث شده فضای خانه شما بسیار زیبا و جذاب به نظر برسد. این فرش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به راحتی قابل شستشو می باشد. نخ پود این فرش از کنف و نخ تار از پلی استر و پنبه و نخ خاب آن نیز از پلی پروپیلن ست فریز می باشد. در بافت این فرش درجه یک از 8 رنگ استفاده شده و قیمت آن نیز کاملا مناسب است.

 

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]
Likes0Dislikes0
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات