کد خبر : 2975
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 ژانویه 2023 - 9:41
207 views بازدید

قیمت خرید بهترین نیمکت چوبی مدرن برای خانه سنتی دیجی کالا

در بین وسایل زندگی ایرانیان، نیمکت را می توان یکی از قدیمی ترین و نوستالژیک ترین وسیله به شمار آورد. همه ما در دوران دانش آموزی نیز مدت زیادی را پشت نیمکت ها به سر کرده ایم. اما امروزه نیمکت ها برخلاف گذشته استفاده های بسیار بیشتری داشته و در دنیای مد و دکوراسیون داخلی نیز در انواع تک نفره تا چند نفره مورد استفاده […]

در بین وسایل زندگی ایرانیان، نیمکت را می توان یکی از قدیمی ترین و نوستالژیک ترین وسیله به شمار آورد. همه ما در دوران دانش آموزی نیز مدت زیادی را پشت نیمکت ها به سر کرده ایم. اما امروزه نیمکت ها برخلاف گذشته استفاده های بسیار بیشتری داشته و در دنیای مد و دکوراسیون داخلی نیز در انواع تک نفره تا چند نفره مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از موارد استفاده از نیمکت ها در دکوراسیون داخلی، استفاده از آن ها در کنار میزهای غذاخوری است.

 قیمت خرید اینترنتی بهترین نیمکت چوبی مدرن برای خانه سنتی دیجی کالا

راهنمای خرید بهترین نیمکت

تنوع نیمکت های موجود در بازار باعث شده است که انتخاب یک نیمکت مناسب با دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر به کاری دشوار تبدیل گردد. از این رو ما سعی کرده ایم در این مطلب راهنمای خرید بهترین نیمکت را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

انواع نیمکت ها

  • نیمکت خانگی

این نوع از نیمکت ها که امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها بسیار پرطرفدار شده است از جدیدترین نسل از نیمکت ها برخوردار می باشد. تنوع نیمکت های خانگی موجود در بازار بسیار زیاد است و می توان بسته به دکوراسیون داخلی خانه مدل مناسبی از آن را انتخاب کرد.

  • نیمکت شهری

این نوع از نیمکت ها که همان نیمکت های مورد استفاده در پارک ها هستند به طور معمول در ساخت آن ها از موادی با مقاومت بالا و با قابلیت ضد زنگ زدگی نظیر سنگ یا فلز استفاده می شود. در زمینه طراحی و تولید نیمکت های شهری ایران توانسته رتبه مطلوبی را در بین کشورهای آسیایی از آن خود نماید.

  • نیمکت رستورانی یا تجاری

این نوع از نیمکت ها به صندلی تجاری و یا تخت رستورانی نیز معروف هستند. به طور معمول از نظر ظاهری این نوع از نیمکت ها دارای شکلی متفاوت تر از شکل متداول یک نیمکت که در ذهن ماست هستند. این نوع از نیمکت ها همچنین از گنجایش بیشتری نیز بهره مند می باشند.

نکات قابل توجه در زمان خرید نیمکت

  • سایز نیمکت

اولین قدم در زمینه خرید نیمکت توجه به سایز آن است. در انتخاب سایز نیمکت حتما بایستی به متراژ فضای مورد نیز و نیز دیگر میز و صندلی های موجود در محیط توجه شود. گفتنی است که نامتناسب بودن سایز نیمکت باعث می شود که در فضا ظاهر جالبی نداشته و آن طور که باید جلوه نکند.

  • جنس بدنه نیمکت

از دیگر فاکتورهای قابل توجه در زمینه خرید نیمکت توجه به جنس بدنه آن است. جنس بدنه نیمکت بایستی دارای استحکام لازم بوده و علاوه بر آن با دیگر وسایل خانه نیز هماهنگی داشته باشد.

  • جنس کفی و رویه نیمکت

بی شک نیمکت مورد استفاده برای کنار میز ناهارخوری و یا مبلمان خانگی بایستی راحتی لازم را داشته و از کفی نرم و منعطفی برخوردار باشد. به طور معمول در ساخت نیمکت های درجه 1 از فوم سرد باکیفیت استفاده خواهد شد و روکش آن سلیقه ای است و شما می توانید رنگ و پارچه دلخواه خود را برای روکش انتخاب کنید.

  • وزن نیمکت

وزن نیمکت نیز یکی دیگر از پارامترهای قابل توجه در زمینه خرید این محصول است. در رابطه با وزن نیمکت حتی در صورتی که قصد داشته نیمکت را در کنار دیگر صندلی های منزل خود استفاده کنید و به نوعی جای در نظر گرفته شده برای آن ثابت است باز هم توصیه می شود محصولی را انتخاب کنید که دارای وزن مناسبی باشد تا به راحتی در صورت نیاز قادر به جا به جایی آن باشید.

  • میزان ظرفیت نیمکت

از دیگر مواردی که در زمان خرید نیمکت باید مدنظر قرار داده شود ظرفیت و یا تعداد نفراتی است که نیمکت گنجایش آن ها را دارد. در زمینه انتخاب نیمکتی با ظرفیت مناسب حتماً باید تعداد مهمانان و نیز مهمانی های هفتگی برگزار شده در منزل خود توجه کنید. اگر اهل مهمانی و مهمان بازی هستید توصیه می شود محصولی را انتخاب کنید که  ظرفیت آن بالغ بر دو نفر باشد.

  • رنگ و طراحی نیمکت

رنگ و طراحی نیمکت نیز در زمینه خرید این محصول بایستی حتما مدنظر قرار داده شود. در واقع اگر چه هنوز نیمکت ها برای محیط های داخلی و بسته ناسازگار به شمار می آید اما می توان با توجه ای ویژه ای در انتخاب رنگ و مدل نیمکت ظاهر بسیار شیک و جذابی را به فضای درون خانه بخشید. در این زمینه تنها نیاز است که در انتخاب رنگ و سبک نیمکت به رنگ و سبک غالب بر دکوراسیون فضا توجه نمایید.

  • پشتی نیمکت

نیمکت ها را همچنین می توان از نظر پشتی به دو دسته تقسیم نمود. بسیار مهم است که به هنگام نشستن ستون فقرات در بهترین حالت قرار گیرد و از این رو برخورداری نیمکت از یک پشتی مناسب و استاندارد باعث می شود که یک نشستن استاندارد را تجربه کنید. اما با این وجود این که نیمکت شما دارای پشتی و فاقد آن باشد کاملا به سلیقه شما بستگی خواهد داشت.

  • سایر موارد جانبی

از دیگر امکاناتی که یک نیمکت بایستی از آن ها برخوردار باشد می توان به قابلیت شستشو آسان روکش کفی و پشتی صندلی، برخورداری از کشو یا باکس هایی به منظور قرار دادن وسایل مختلف، میزان راحتی نیمکت، استحکام پایه ها و اسکلت نیمکت و… اشاره نمود.

  • قیمت محصول

تمامی موارد ذکر شده در این مطلب در قیمت نیمکت تاثیر خواهند داشت و در نهایت شما بایستی بسته به بودجه و نیز رنگ و سبک دکوراسیون فضای مورد نظر دست به انتخاب بزنید.

در ادامه برخی از بهترین نیمکت های موجود در بازار معرفی شده اند که از نظر قیمت و کیفیت در سطح مطلوبی برخوردار می باشند.  شما می توانید با خیالی آسوده از بین آن ها دست به انتخاب بزنید.

معرفی برخی از بهترین نیمکت های موجود در بازار

  1. نیمکت کد san_0100

این نیمکت انتخابی مناسب برای درون خانه است که در ساخت آن از جنس چوبی بهره گرفته شده و از ظرفیت دو نفری برخوردار است.

  1. نیمکت طرح سنتی مدل m510

این نوع نیمکت برای فضای درون خانه قابل استفاده است و فاقد پشتی و روکش پشتی می باشد. این محصول از ساخته شده از جنس چوبی است و در بخش کفی و پشتی آن فوم معمولی بهره گرفته شده و دارای ظرفیت دو نفری می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به جنس چوب روس، برخورداری از قید مخفی و محکم اشاره نمود.

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
Likes0Dislikes0
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات